torek, 20. marec 2012

Kampanja gor ali dol

Ne, ne govorim o Tisti kampanji (upam, da ste se že odločili in boste v velikem številu obiskali referendumišče, lahko že predčasno! #SemZA), ampak o tisti "gibji", ki je menda stala kar nekaj sto tisoč evrov ... Meni se sicer zdi ideja dobra (in upam, da je pri teh številkah spet na delu rumeno pretiravanje), je pa res, da samo s kampanjo ne moreš prav veliko naredit. Če se ukinjajo potujoče ribarnice, pa še manj. Če je prodajalcem rib vseeno, koliko stare stvorčke podtikajo v prodajano robo ...

No, mi smo žal doma daleč od svežih rib direkt s pomola in ribjih tržnic, sva pa z možem navezala dober stik s prodajalcem rib v lokalni trgovini, tako da sva na tekočem, kdaj pride nova pošiljka, in se tedensko poskušamo vsaj enkrat nagradit z ribami (v pričakovanju letnega dopusta - kjer pridevnik svež dobi čisto drug pomen). Zadnjič sva želela malo spremembe in sva namesto običajne peke v pečici (+ sol in malo oljčnega olja po načelu manj je več) malo eksperimentirala. Dobro je bilo (naslednjič moramo edino malo spremenit testo...).



"Povprečen Slovenec na leto poje samo 2,5 kilograma morskih in sladkovodnih sadežev in rib, kar Slovenijo po ribojednih navadah uvršča na sam rep Evrope. V svetovnem merilu so največji porabniki rib Japonci; povprečen Japonec jih na leto poje kar 60 kg. V Evropi prednjačijo Skandinavci in Španci s 37 kilogrami."

Ni komentarjev:

Objavite komentar