torek, 6. marec 2012

Popravek - disclaimer

Menda, da pri svojih objavah, v katerih sladostrastno pišem o zelenjavnih jedeh, pečenju, zdravih živilih, in barvah kot esencialnih sestavinah dobrega obroka, ne smem uporabljati množine. Ker dotično sladostrastje čutim samo jaz in morda pogojno moji otroci, no, ena, druga itak poje vse, kar leze in gre. Pa tudi za prvo sumim, da gre bolj po stopinjah tega drugega pola v naši družini, ki je sicer zelo za zdravo in tudi presenetljivo zelo za zelenjavo in bio, eko, sezonsko, multi kulti, posuto s semeni Chia - ampak ne samo to! Ta drugi pol je predvsem zelo za carn/meat/viande/Kød/ -v katerem koli jeziku in menda ne vsakodnevno, tudi ne v velikih količinah, ampak mora biti. Poleg paprik in solate in sira, ki (skoraj) nikoli ne manjkajo v hladilniku, si mora stalno prebivališče tam zagotoviti vsaj ena mala suha klobasa (na teden). In zakaj za vraga še nisem dojela namiga, ko sem pred nekaj meseci v dar prejela zelo lepo in slikovito italijansko revijo, z nazornimi prikazanimi desetinami postopkov priprave - mesa. Hja, očitno sem, ko gre za meso, jaz tista, ki imam "debele aksone" (dolgo lajtungo).

Ni komentarjev:

Objavite komentar