ponedeljek, 12. marec 2012

Razvajanje

Pretekli vikend bi bil težko boljši, kratkomalo popoln je bil. Po dolgem času smo šli na obisk k mojim staršem in si na poti do tja v petek privoščili najboljšo pico v Sloveniji (sicilijansko - s kozjim sirom in sušenim paradižnikom). Popolna sobota se je začela z malo spanja, ko so me starši ob 7h velikodušno poslali nazaj spat in poskrbeli za takrat že zelo živahni in čisto prebujeni deklici. Pa malo branja in en osvežujoč tek čez drn in strn po blatu in suhi travi, med borovci in dolgodlakim rjavim govedom - ki me je povsem presenetil in navdušil, saj nisem mislila, da bom zmogla toliko. Očitno redna hitra hoja vseeno nekaj prispeva h kondiciji - ali pa je bil samo krasen kraški dan v vetru in soncu kriv, da so noge kar nesle in veselo topotale svojo pot. V vsakem primeru sem navdušena.

Poleg tega sem dobila tudi novo frizuro, nekaj nove garderobe (jupijej, celo oba sva si nekaj kupila) in novo "modno" zaljubljenost (ne najbolj prijazno do denarnice, toliko bolj do oči... ). Popolni vikend se je končal doma, na sončnem balkonu.

Ah, lepo je biti doma in doma doma in lepo je, ko lahko otroke zaupaš v preverjene roke in si privoščiš brezskrbno popoldne (ja, prelomna ugotovitev: nakupovanje ni nujno mučno)!

Ni komentarjev:

Objavite komentar