četrtek, 28. februar 2013

U izi slani grisini

Ker še vedno prevladuje tisto ne najbolj navdihujoče vzdušje, se tudi po kuhinji smukam manj časa kot sicer. Samo zadnjič me je premamil izi pizi recept s Krasa, ki sem ga nato seveda malo spremenila, ker je zaloga moke doma omejena, semen pa nam je tudi že pošlo in dišalo mi je predvsem zelo slano ...(domača polnozrnata moka od mlinarja in pirina moka, piranska sol in ogromno rožmarina). Kruhomat se mi zdi vse bolj kul, za takrat ko nimam časa/se mi ne da (ali oboje) neki ful mesit, vzhajat, skrbet, da maček ne skače po pultih in v sklede.
Grisini so bli super. Naslednjič bom poskusila narediti še manjše tanjše, z mogoče malo več domačega olivca, kot je predlagal dragi. V vsakem primeru smo jih pojedli en dva tri, na sliki je ostanek, ki je preživel do naslednjega dne ...


2 komentarja:

  1. Super, hvala za link, že načrtujem izvedbo ... :-) (kruhomat sem dala na dno omare, bom kar z mašinco zamesila...)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, po mojem je mašinca isto super. V bistvu se mi zdi običajno testo za kruh (mogoče lahko daš malo več olivca, če marata), samo pečenje je potem drugačno. Jaz sem jih jedla s sirovim namazom, pršutom, sirom, kar tako ... v glavnem, ful fino in res enostavno! :)

    OdgovoriIzbriši