četrtek, 17. november 2011

Buške

Brez njih nam živeti ni. Skoraj vedno jo ima vsaj ena od hčerk, včasih jo imata tudi obe naenkrat, včasih ima ena dve.

No, včeraj je starejša "divjakinja" (z vzdevkom Ronja, seveda) po dveh dneh od udomačitve zadnje buške, ko je s čelom udarila direktno v rob kavča, spet v eni norčavi igri lovljenja bežanja pred sestrico s tako silo priletela v vrata (podboj? ključ?), da si je prebila čelo - še na drugi strani. Preventivno jo je M raje odpeljal k zdravniku. Je dovolj, da imam že mama na čelu ne-neopazno brazgotino. Čeprav se mi zdi, da nam jih ob vsej njeni zaletavosti (ne vem, če je res tako štorasta, to sem bolj pišoča) zlepa ne bo tako hitro zmanjkalo in nekaj takih "bojnih" ran bo gotovo ostalo - da se bo lahko v najstniških letih sekirala ;)

5 komentarjev:

  1. Ojej. Mogoče ji prevetivno že zdaj razložiš, da imamo modre punce brazgotine na glavi? :-)

    (moja je na desni senci, pridobljena v vrtcu :-)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, saj to sem ji takoj pokazala, da sva si pa zdaj podobni in da sva obe super posebni ;) in ja, modrina z bušk gre potem v glavo, sigurno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Moja brazgotina je na lasišču na zatilju. Sem bila šivana. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Auč, šivanje je že napredna stopnja! Je pa vsaj lokacija vredu, da se skrije - zdaj, v času dogodka pa je moralo biti precej tečno, da so bili še lasje zraven ...

    OdgovoriIzbriši