četrtek, 24. oktober 2013

Autumn love

Šele zadnja leta (6, če sem natančna! <3) se navdušujem nad jesenjo, prej sta pomlad in poletje imela absolutni primat. Zdaj pa se mi zdi krivično, da bi tako pisan in živahen letni čas ostajal zapostavljen. Res je, zaključuje se obdobje rasti, zorenja in buhtenja, ampak vsak konec je tudi začetek, ne? 

Moja letošnja jesen je, se mi zdi, prelomna. V glavi. Veliko dogaja. Or it just might be the hormones ...



United Colors of Autumn
 

6 komentarjev:

  1. Pri nas imamo poletje ... končno bi bil čas nadoknaditi vse tiste hribolazne zadeve, pa sem šele zdaj nekako zaključila kup nekega ogromnega dela in po tihem (pssst) upam, da bom končno lahko malce več šla ven. Pa moraš biti res neumen, če takole zamudiš lepše strani klimatskega segrevanja, ja :-)

    Uživaj(ta), kar se da :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaaa, izkoristi! Pri nas sicer ni poletje (takrat je bilo 30+!), je pa lepo, prehodno kot se šika - kdo pravi, da prehodna obdobja izginjajo! Danes je bilo sivo, a vseeno popoln dan za dolg sprehod, dvakrat ;)

      Izbriši
  2. Čudovito! Se bom kar na en vajin sprehod povabila, če lahko ... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Seveda! Vedno si dobrodošla, se pa scenografija dnevno spreminja, zdaj je že ogromno listja na tleh - kar je seveda še bolj očarljivo! ;)

      Izbriši
  3. Vsak konec je tudi začetek...Cheers to that!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem imela tudi tebe v mislih, ko sem to pisala ;)

      Izbriši