ponedeljek, 20. avgust 2012

2 = 3 = 4?

Ko sem pričakovala drugo hčerko, me je najbolj skrbelo, kakšen bo ta prehod na dvakrat več dela in skrbi, pa me je prijateljica (mama treh) hitro potolažila, da je sicer mali šok, ampak dejansko ni dvakrat toliko vsega, če ne drugega, je starejši otrok že večji in manj pozornosti željan (recimo ... sčasoma ... mogoče). Prehod z dva na tri pa je menda sploh čisto samodejen brez posebnih pretresov.

No, tega ne vem, morda mi bo kdaj dano doživeti, ampak danes sem izkusila, kako je imeti razširjeno krdelce otrok v varstvu. Prijateljičina hčerka je iste starosti kot E in sta tudi v vrtcu skupaj, sicer status prijateljstva še ni čisto potrjen, ampak zdi se mi, da sta vse bolj navezani druga na drugo. Tako smo jo danes povabili, da se nam pridruži na igralih, da bi malo razbremenili mamico (z nekajmesečnim dojenčkom). Brez posebnega obotavljanja in na mamino veliko presenečenje smo šle, novim dogodivščinam naproti in naenkrat sem imela še enega otroka! :) No, drugače seveda, ampak malo tega občutka je pa vseeno bilo. Vmes se nam je za krajši čas pridružila še ena punčka, sovrstnica iz vrtca! Kar štiri! No, potem ko smo se poslovili od nje in igral ter odšli proti domu, smo prijateljico uspeli prepričati tudi, da bodo šle punčke skupaj še počivati in tako smo šle skupaj domov, malo malice, malo igranja in potem počitek. No, malo žlobudranja in šepetanja in tistih skrivnih pogovorov na postelji, dlje nismo prišli.

Ampak vseeno je bilo blagodejno. Polovico dneva mi ni bilo treba igrati glavne animatorke, naenkrat so vse lahko počele same, ideje o igrah so kar skakale na plano, padci so bili hitro pozabljeni z malo pihanja in hitrim tekom za žogo, zgodbice so deževale z leve in z desne, tudi moja navodila in ukazi (samo v senci se igrajte, čez pet minut gremo, na pločniku se ustavite, da skupaj prečkamo cesto ipd.). Čeprav sem danes tako skrbela za več otrok, sem imela z njimi mnogo manj dela in sem si resnici na ljubo prav malo spočila! :)

2 komentarja:

  1. A potem so vzgojiteljice v vrtcih tudi srečne? (ful zanimiv zapis, btw)

    OdgovoriIzbriši
  2. Upm, da so :)
    Sicer pa ne vem, predstavljam si, da so vrtci spet en drug svet, ampak kolikor imam jaz izkušenj, otroci veliko bolj ubogajo, ko so v skupini, samo takoj je treba vzpostaviti red. Vzgojiteljice pa tudi vedno povedo, kako samostojni so otroci v vrtcu, doma par kar ne gre (obuvanje, oblačenje, slačenje, pospravljanje mize po obroku ipd.) Pa ker več glav več ve, ni treba iskati posebnega navdiha, ampak se znajo hitro zamotiti tudi sami. Bolj ali manj.

    OdgovoriIzbriši