sobota, 25. avgust 2012

Ko je res vroče

Čez noč imamo v dnevni prepih, da se malo shladi.

Po jutranji kavi izklopimo kafe mašino (a sem sploh že napisala, da jo imamo? No, imamo jo) in jo vklopimo samo, če je res sila, enkrat popoldne, zvečer.

Ob 9.30 zapremo okna in spustimo žaluzije.

Otrokom dopovedujemo, da je bolje biti čim bolj pri miru (knjige, risanje). Kar najbolj vžge, so seveda risanke, ampak ne na televiziji, ker preveč segreva prostor. Na prenosniku. Prepoteni sta pa itak v vsakem primeru ves dan.

Kosilo se skuha v največ 15 minutah (testenine!). Najraje imam testeninsko solato, ker jo lahko pripravim zjutraj (celo večer prej) in je potem kosilo v hladilniku, pripravljeno na katero koli uro, ko nam pač zakruli.

Testeninska solata s paradižnikom, feta sirom, oljkami in svežo baziliko (olje, kis, kisla smetana included)
Brez sladic tudi v vročini ne gre. Gre pa brez pečice. We love it even more! No, mož pravi, da so čokoladni piškoti v podplatu čisto prevladali in da maline niso prišle do izraza, ampak tele mini skutne tortice bomo še delali, ker so čisto preveč luštne! 

Mini cheese cake z ricotto, skuto, jogurtom in malinovim želejem (priredba tega)
Okrog 19h gremo ven po zrak in že odpremo okna v upanju na prepih. Otroci izkoriščajo tople temperature in hodijo pozneje spat (da jim ne bi preveč dneva ušlo, pa kljub temu vstajajo prej kot pozneje, zlasti mlajša).

V glavnem, tudi v vročini nam doma ni dolgčas. Smo pa vseeno začeli razmišljati, da bi namesto manjkajoče stropne luči kupili tole. No, kaj takega, kar je možno dostaviti tudi v naše kraje.

7 komentarjev:

  1. Ventilator priporočam :-) Celo pri nas na severu opravlja čudovito delo (najin ima tudi luči)...

    Včeraj nisem vedela, kaj bi sploh skuhala k basmatiju za kosilo, kar ne bi bilo prehudo v tej vročini, pa sem se spomnila na tvoje paradajze in tudi sama naredila omakco iz tomato chunks (kar kuhala sem jih v malce vode z začimbami in na koncu dodala liste bazilike ter jih na krožniku prelila s sladko smetano). Ker sem bila za idejo pohvaljena, pa sem jo dobila pri tebi, pohvalo posredujem naprej :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi midva sva jih še nekaj gledala z lučmi (dve muhi na en mah, itak ne veva, kateri "lestenec" bi se slogovno ujemal z lučjo nad jedilno mizo ...)! No, jutri naj bi se malenkost ohladilo, do naslednjega poletja pa morda bo ... ;)

    Kar malo zardevam! Super za uspeh s paradižnikom. Mi v omake oz. rižote/testenine pogosto dajemo na hitro popečene trakove paprike/bučke/korenja/melancan... Paradižnik pa itak zmaga, jaz bi ga jedla vedno in vse povsod! ;) (šibam po skledico češnjevcev, ki so mi še ostali, preden grem jutri po novo pošiljko ;))

    OdgovoriIzbriši
  3. Hm, a ni ricotta po naše skuta?

    Stropni ventilator pa kupujte in namestite zelo skrbno. Menda se zelo rado zgodi, da sicer neslišni tresljaji elektromotorja bolj prožne strope (les, mavčne plošče ipd.) lahko "zlorabijo" za resonančen okvir, potem pa zadeva enako močno brni kot hladi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hja, ricotta je neke vrste skuta, ampak mislim, da je dvakrat obdelana, okus je malo drugačen kot pri naši običajni skuti, bolj kremast, manj kisel, pa tudi manj mastna je od skute. Jaz sem jo kupila, ker sem slučajno v Italiji kupovala, pri nas je še nisem, se s skuto zadovoljim ;) Nisem pa še poskusila bovške albuminske skute, če je podobnega okusa kot ricotta (ali če gre celo za isto reč).

    Pa hvala za napotke glede montaže ventilatorja. Na srečo so se temperature umirile, tako da smo nakup (spet) odložili (do naslednje vročine ali nekaj takega) ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisem vedel, kaj je albuminska skuta, zato sem poguglal in našel zanimivo razlago o pripravi treh vrst skute (ateisti vseh dežel, odpustite mi): http://druzina.si/icd/spletnastran.nsf/all/3549956FB043E928C125747400333E18
    Med obiskom sorodnikov na deželi sem videl, da teta tako albuminsko skuto dela kar z navadnim kisom. Zelo dobro skuto. Mljask. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi meni potem ni dalo miru, stric Gugl pa vse ve, tako da sem se tudi jaz zares podučila! Ampak tega recepta pa nisem našla, bomo enkrat poskusili, hvala! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Še to: teta svojega mleka pred skutiranjem prav nič ne posname. Kot prava kmetica je bila seveda tudi zelo skeptična ob vprašanju, ali se skuto da delati tudi iz "tovarniškega" mleka. ;-)

    OdgovoriIzbriši