torek, 14. avgust 2012

Mrs Ozimnica

Ja, no, če je pa res! Tri od štirih dni, odkar sem doma, se že ukvarjam z enim rezljanjem in kuhljanjem in pasteriziranjem in prekladanjem kozarcev. Pa še paradižnik me čaka - preden grem po novo "pošiljko"! Vmes še iščem ideje in recepte, ker tu res še nisem doma, ampak počasi morda še kam pridem in bom enkrat čisto taprava zgledna gospodinja, pripravljena na najhujše izredne razmere (4 metre snega, hudo pomanjkanje živeža ipd.) :) 

Seveda, na trenutke me mineva, ampak je več tistih drugih, ko z otroškim navdušenjem okušam, voham in poskušam uganiti, kako bo tole izpadlo in kako zelo bom na primer doma vloženih melancan in vonja po Provansi vesela na kak brezbarven zimski dan. No, tako idilično si jaz to predstavljam, o dejanskih rezultatih pa takrat, ko bo mrzlo in sivo.

Tako enostavna sem. Malo sonca tu, malo barve in poletnih vonjev tam - pa četudi v kozarcu, pa sem srečna! Ampak vem, da poletja in teh občutij, navdušenja nad svetlobo in modrim nebom (ljubim polarizirajoča stekla na sončnih očalih!), ne bom mogla podaljšati v nedogled. Ker vsaki sprostitvi sledi stresiranje in delo. Ker tako mora biti.

Pa vendar. Če sem uspela od morske skuliranosti ohraniti nenavezanost na internet in sem brez slabe vesti čisto na trdem, torej, ne tekočem z bolj ali manj bistvenimi informacijami in temami, kaj šele premiki na (a)socialnih omrežjih, potem mi morda uspe še kaj!

Breskve prej (revice, so me morale še malo počakati)

Breskve potem: kompot, breskova marmelad in mešana marmelada ...

Jajčevci prej

Jajčevci zdaj. Prvič stestiran tale recept.

2 komentarja:

  1. Madam Ozimnica, meni se to zdi krasna ideja ... Poletje v kozarcih :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. :-) Meni se tudi zdi, še vedno, čeprav je veliko dela in packanja, rezultat pa ni vedno zagotovljen ... in da ne pozabim zevajočih pogledov v stilu - a je ta zmešana?! - ko navdušeno razlagam, kako sem cel večer/noč vlagala, kuhala ...

    OdgovoriIzbriši