četrtek, 16. avgust 2012

Paradise

Mož je nedavno pripomnil, da bi mi, če bi vedel, kakšno veselje bom imela s tem, že zdavnaj zasadil kakšen paradižnik. No, zdaj ve. In veselje je res veliko, okus našega domačega paradižnika pa tudi nekaj čisto drugega, tudi če ima sem in tja kakšno piko, posledico julijske toče. 

Ko sem se lotevala vkuhavanja, sem dobila super nasvet in link strokovnjakinje za te zadeve in moram povedati, da se splača poskusiti. Že zaradi vonjav, ki se sproščajo ob pečenju paradižnika! Jaz sem jih morda malo preveč naložila na en pekač, tako da so precej vode spustili in sem jo morala dvakrat odlivati, kar je tudi cel proces ... in pečica po vsem skupaj ni ostala najbolj čista, ampak hvalabogu za samočiščenje. 

Imeti paradajz je po mojem celo bolje kot imeti krompir ... ;)





 





 

Ni komentarjev:

Objavite komentar