sreda, 15. februar 2012

Pust pust krivih ust

Torej, časovna komponenta pri E še ni najbolj realna. Že kakšen mesec tako čakamo pust, o katerem so se očitno nekaj pogovarjali v vrtcu in enkrat kmalu po novem letu, ko sem jo prišla iskat, mi je hitela razlagati, da bo ona za pusta lev, V pa tigerček, tak majhen, ker je pač tudi ona majhna. Mami sem ji razložila, da mora najprej priti februar, pri sebi pa sem naredila še en zaznamek s klicajem, da bi se pravočasno spomnila na to reč in letos uspela sama pripraviti kostume (pridna, zavzeta mama, seveda).

Malo gužve, malo bolezni in pust je pred vrati - jaz pa še nič konkretnega nimam! Tako že kakšen dan skrito upam, da si je E premislila in želi biti, kaj vem, zdravnica (belo oblačilo, s stetoskopom okrog vratu in konec). A ne, danes zjutraj pride do mene in odločno pripomni: "Mami, sej veš, za pusta bom lev, V pa tiger. Ati bo ... nosorog, ti pa ... kit." "Kit?!" "Ja, tak velik in okrogel." "Kaj pa če bi bila tudi jaz ena taka afriška savanska žival?" "No prav. Potem boš pa slon."

Tako, zdaj pa imam.

2 komentarja:

  1. ROFL Joj, ta E v tvojih zapisih me vedno nasmeji do solz ... Ampak iz tebe naredit slona, draga moja, kaj naj rečem, good luck with that! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. no, pa sej nisem tak brezupen primer. zdaj sem ze več kot en teden doma, z rednimi obroki in tremi malicami in še kaj za čez (ne pozabimo na comfort food zvečer, ko končno zaspita), tako da se že bližam želeni figuri, do torka bom gotovo že tam ;)

    OdgovoriIzbriši