petek, 17. februar 2012

Brbončkaste obsesije

V času študija sem imela eno vijolično-zeleno obdobje, ko sem ves čas jedla borovničeve jogurte in kivi. Ko sem prvič zanosila, me je zaneslo v marmeladno obsesijo, in sicer sem vsako jutro enostavno morala pojesti kos rženega kruha z brusnično marmelado (iz Ikee seveda). Štorijo o tem, kaj se je zgodilo, ko je je enkrat zmanjkalo, marsikdo od vas že pozna. Potem so prišli pri drugi nosečnosti sirčki za mazanje, pa poleti nektarine, pa sorbet, melancani, pa nedavno cimetovo pečenje, čisto nazadnje pa - kavni jogurti. Ob vsej kavi, ki jo spijem, še to, ja. No, sej vem, dejansko je v kavnem jogurtu verjetno le toliko kave, kolikor je pri pripravi svoje mimo stresem (pa sem zelo natančna, mind you), ampak vseeno mi paše. Pozimi mi (mrzli) jogurti načeloma ne prijajo najbolj, ampak zdaj me lahko s kavnim jogurtom vedno premamite in zamenjam za vsak drug posladek ali poslanek (treat). Enostavno, ne? Očitno moram imeti eno malo, dosegljivo veselje vedno pri roki (da ne rečem v ustih .... :blush).

1 komentar: