četrtek, 19. december 2013

Energija otrok

Ko sem prejšnji teden poslušala tole radijsko oddajo, me je pošteno stisnilo. Da je diabetes postal že epidemija in da je vse več mlajših odraslih zelo ogroženih in kakšna katastrofa je to zanje, njihovo kvaliteto življenja in javno zdravje, mi je postalo jasno, odkar sem se priženila v zdravniško družino, ki deluje prav na tem področju in se pogosto na dolgo in široko, predvsem pa zaskrbljeno debatira o tem. Ampak da so zadeve tako eskalirale tudi pri najmlajših, tega si pa nisem mislila oz. sem upala, da se bomo morda temu Slovenci izognili in ohranili prehranjevanje z zdravimi sezonskimi živili, ne le hitroprehranskimi smetmi. Pa kot kaže, ne bo šlo.

Kot starša me seveda skrbi za moje otroke, ampak po drugi strani zanje vem, da lahko in moram skrbeti jaz oz. midva z njihovim očetom. S skrbjo za zdravo prehrano otrok in stalnim gibanjem na zraku in sicer, predvsem pa z zgledom. Ne bom se pretvarjala, da sva presvitli lučki na širnem nebu, ker sva ravno včeraj ponoči zmazala eno veliko čokolado … ampak vseeno se trudimo, če ne bomo v družini skrbeli za to, kdo pa bo?!

In zato sem tudi presrečna, ko ju slišim govoriti, Ko bo topleje, grem pa z atijem tečt! Jaz tudi, jaz tudi! In ko starejša ponosna prinese diplomo z novoletne plezalne "tekme" in majčko takšnih barv, kot jih imajo Tina Maze in naši športniki, ki jo moram hitro oprati, ker je ona tudi "športna". :)


3 komentarji:

  1. Mi se tudi trudimo, da bi bili čim več zunaj. Pa se mali korenjak zadnje čase zelo pritožuje, ko ga začnemo napravljat... Ne vem kaj mu je. Sladkarij in čokolade dobi zelo malo, jaz si jih pa privoščim, ko gre najmlajši spat. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi naš najmlajši ne mara preveč vseh teh zimskih plasti, še posebej, če ne smuknemo čisto takoj ven in mora kakšno sekundo počakati, npr. da se obujem … Starejša je tudi bolj "vroče" sorte, hitro zakuha in je za kakšne zunanje aktivnosti ne smem preveč obleči, ker je potem vsa prepotena. No, jaz tudi. Tako da zadnje čase se res ornk toplo oblačimo samo ko gremo na "počasne sprehode", za vse ostalo pa manj plasti oz. funkcijsko perilo; kmalu ga bomo verjetno uvedli tudi pri tamalih, čeprav je kar dražje …
    Hehe, nočno hranjenje dobro poznam. Je pa naju starejša že zalotila in zdaj, jezična kot je, pogosto reče: "Samo da ne bosta vidva ponoči vsega tega pojedla!" ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. ups, dobro da vem, da ko bo ven iz otroške postelje, da moram kakšna vrata zapret, tisti večer, ko se bom mislila basati s sladkarijami. :-)

    OdgovoriIzbriši