sreda, 11. december 2013

112. Barve

Toliko se že poznam, da vem, kaj me spravi iz "tmurnosti". Delo. Ali pa barve. No, prvega trenutno ni v taki ustrezni obliki, za drugo se pa lahko sama malo potrudim.

Letos nam je vrt podaril malo večji pridelek korenčka in tako sem še konec novembra izkopala zadnje primerke. Jemo jih surove, masovno, pa v prilogah na tisoč in en način, ampak zdaj ko zebe, so se mi zahoteli v juhi. No, Dragi bi rekel, da je to že mineštra in bi jo jel izdatno redčiti pred konzumiranjem, ampak meni je bila popolna. Barve in okus in vonj skupaj z vonjem po praženih semenih in sveži zeleni. Njam!


Kaj pa ti narediš, ko rabiš energijo/voljo do življenja/zagon/kosilo/izgovor? :)

3 komentarji:

  1. Ravno danes imam tak dan - sem (bla) kot presušen in povožen pljunek. Pa me je Žival zvlekla na sprehod po sončku. Očitno je vitamin D naredil svoje - končno sem končala en projekt, zdaj pa že diši po arašidovih piškotih :)
    Včasih pa pomaga samo, da se zavlečem pod odejo s knjigo in čokolado (in se pretvarjam, da mi ni treba peljat Živali ven, delati, oprati perila, skuhati kosila ...).
    Juhica je pa tako lepo ... oranžno sončna :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Takšno pretvarjanje - ni me, ničesar mi ni "treba" narediti - poznam in pogosto prakticiram, posebej pozimi. Si ne morem (nočem?) pomagat, ker tudi to prav paše, posebej po kakšnih hiperaktivnih obdobjih, kot da se moram uravnovesiti ...
    Uuu, arašidovi piškoti, sliši se super - prav z arašidi ali z arašidovim maslom?

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovarjam z veeeliko zamudo - piškoti so z arašidovim maslom in imajo konkretno arašidast okus.
    Doboš torta je ps tudi pri meni že dolgo na seznamu slaščic, ki jih bom spekla - očitno pride na vrsto v 2014 :)

    OdgovoriIzbriši