petek, 25. julij 2014

Poletni preblisk

Zadnjič smo se "babe" (I je bil z nami proti dežju - ne najbolj učinkovito) spravile v šoping. No, iskale smo eno bolj živahno obleko za mamo za bližajočo se bratovo poroko. In smo si malo dale duška, v smislu, da nismo pretirano na uro gledale in si pustile dovolj časa za vse. Tudi take spontane nakupe visokih pet, ki bi jih res lahko začela malo več nosit; ki bi po prvih načrtih morale biti taki sandali na trakci, pa je to očitno že passé, ker nisem našla *nobenih* takih; ki verjetno ne bodo najbolj pasale na mojo družicasto obleko (ampak mi je skoraj malo vseeno - če že imam predpisano barvo&kroj obleke, si bom vsaj s čevlji dala duška). In ja, čeprav imam že nekaj časa občutek, da mi je ta nosečnost pa res dokončno povečala stopala, so tile čeveljci recipiši št. 36, ha! ;-)



2 komentarja:

  1. FUL lepi - super ideja! :-)

    (*vzdih* ... poleti imam (čisto brez nosečnosti) večja stopala kot pozimi ... tako sedaj žalostno gledam balerinke (41), ki bi jih kdaj obula, pa ne gre. Na srečo imam sandal ali dva, ki mi pašeta, ker kupovat lepe sandale velikosti 42 je res ... grozna zadeva)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala :-) Ma meni je *kar koli* kupovati grozna zadeva, zato pa sem vedela, da morajo teli z mano, ker so mi takoj padli v oči ;-)

    OdgovoriIzbriši