ponedeljek, 28. julij 2014

Pri(e)delovalska mrzlica

Eno rundo bučk smo že poskusno shranili, prejšnji teden pa je bil bolj v znamenju sadja. Veliko srečo imam, da sem dobila zelo dobre zgodnje slive, ki smo jih ogromno pozobali kar tako, nekaj pa jih je romalo v marmelado, ker več kot toliko jih pač nismo mogli pojesti naenkrat. Ena runda je samo slivova, nekaj kozarčkov pa je mešane (slive, ribez, breskve in jabolka). In še slajša sreča so bile tudi letos mamljive breskve, ki smo jih prav tako dobili v dar (hvala, hvala!), ene imajo malo pikic, ampak zaradi tega niso nič manj slastne! Nekaj jih je romalo v kompot, nekaj v marmelado, ogromno pa smo jih pojedli kar tako, sproti, medtem ko sem rezala za predelavo. Vam povem, breskova dieta je zakon! Če vas mika, je tudi letos akcija! :-) 

Mešana marmelada (M pravi, da bo super za buhtlje!)



Breskova sladostrastni namaz (1. runda)

2. runda 

Slivova marmelada in breskov kompot

Še kompotov

4 komentarji:

  1. En posebno topel občutek je, ko vidim, da znova uporabljaš moje kozarce - jaz tvoje tudi! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe, itak, vse je treba reciklirati! :) (razen če si jih hotela nazaj, lahko zdaj polne vrnem ;)) letos sem par pokrovčkov zamenjala in ugotovila, da bom morala nabaviti še kaj kozarčkov, ko(če?) bodo paradižniki-upam, da ja!

      Izbriši
  2. Na srečo imam tokrat poln želodec! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Z veseljem prinesem kakšen prazen kozarček - če dobim v zameno polnega. :-)

    Vse stvari zgledajo super!

    OdgovoriIzbriši