torek, 13. december 2011

Veseli december

Praznični december mi je posebej pri srcu, ker lahko takrat legitimno (z razlogom in ne kar tako) vklapljam pečico kolikokrat na dan/teden se mi zljubi in testiram še tako neverjetne in olfaktorno izzivajoče recepte.

Praznični december mi je posebej pri srcu, ker je takrat še več zabavnih dejavnosti, s katerimi lahko animiram vsaj starejšo hčerko (in za pet minut občasno ali v reprizah mlajšo) in združim prijetno s koristnim. Izdelava čestitk, okraskov, domačih darilc in še česa, peka je pa itak in.

Praznični december mi je posebej pri srcu, ker pridejo dobri možje. Upala sem, da bomo uspeli ostati pri enem, ampak ker ne živimo izolirani od sveta, je bilo skoraj nemogoče izločiti katerega od njih in zdaj darila po malem prinašajo vsi. Kar ni slabo - kdo pa ni rad obdarovan! Ampak trudimo se, da ne bi pretiravali, upam, da se bodo tudi drugi obdarovalci ...

Praznični december mi je posebej pri srcu, ker lahko takrat upravičeno naredim bilanco za nazaj in seznam za naprej (čeprav iskreno povedano, to počnem ves čas!). Miselno, še raje pa na papir v mali zvezčič, ki ga imam poleg koledarja vedno s seboj za kakšne ideje in zanimive besede v vseh mogočih jezikih in oblikah, in s peresom, tistim z mehko konico.

Praznični december mi je posebej pri srcu, ker so ljudje malo boljše volje in z upanjem zrejo v prihodnost.





* Ta objava je namenoma enoznačna, pozitivna. Ker sem ugotovila, da večino časa nekaj bentim in robantim in se zmrdujem in imam tega že počasi dovolj in nikakor ne vpliva dobro na mojo psiho. December je torej lep! 
** Občasno pa vseeno lahko zavijem z očmi, prav?

4 komentarji:

  1. Hihi, tudi mi smo naredili medene ikeaživalice. Ampak snežaka pa nimamo :( Vsak svojega losa naša dva počasi grizljata, drugi se pa malo medijo po škatlah.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pri nas so te živali popoln hit! Mi smo lose (oprosti Alcessa - ne beri!) najprej pojedli - ker niso šli v posodo za piškote! :)
    Ja, snežak pa malo zavaja - je iz ene druge zgodbe oz. smo ga enkrat dobili z Gorenjkino čokolado!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, najprej sem jih mislila prelomit, pa Eva ni pustila! ;) Smo jih pa generalno tudi že skoraj pospravili, tako da se zgleda ne bodo kaj posebej mehčali/medili... bo treba kmalu novo rundo narest!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne se sekirat, sem trdoživa ... Ne samo, da pri nas tudi pečemo lose: ko bi vi vedeli, koliko ljudi pride na moj blog, ker so guglali izraz "moose spice" ... :-(

    OdgovoriIzbriši