nedelja, 8. januar 2012

Popolno

Včasih je vikend, ko brez pretiranega usklajevanja in načrtovanja operem in posušim vse žehte že do nedelje zjutraj (ob pomoči malo sonca in malo sušilca, hvala!). Ko me v nedeljsko jutro zbudi krasen in nepričakovan mejl drage prijateljice. Ko brez slabe vesti uživam z družino in dragim, čeprav mi nad glavo visi kup ostrih bodal (menda). Ko v kratkem času od 10h do 13h, odkljukamo začetek sladice, enourni sprehod v soncu, čiščenje stanovanja (no, malo odpraševanja in sesanje), pripravo kosila in konzumacijo. Ko sprejmeš obiske brez pretirane panike in skrbi, čeprav sladica še ni pečena in ohlajena, se pa kava ohladi, preden jo postrežeš na mizo. Ko mi ob misli na likanje ni slabo in ga ne preložim na takrat, ko bo večji kup, ampak skoraj z veseljem pograbim desko in vklopim likalnik (omg, postajam podobna svoji mami!). Ko mi kavoljubki zvečer naravnost zadiši zeleni čaj. V tisti moji posebni skodelici, seveda, ki je nekje zadaj na najvišji polici, hvala ker se ti ljubi stegniti do nje. Ko me misel na prihajajoči teden (poln ostrih bodal-nalog), niti ne plaši, ampak navdaja z enim takim tihim pričakovanjem - kako mi bo šlo? Ja, vse je v perspektivi in ravno prav pisanih nalomljenih stekelcih.

Lep vikend je za mano, upam, da ste ga tudi vi preživeli čim več na soncu in čim več z ljudmi, ki jih imate radi!



Sem krasne modre barve, ki pa je ob tej sicer lepi (ja, nova je!), a presvetli luči, fotoaparat ne uspe ujet...

4 komentarji:

  1. Ja, lepo je bilo :-)
    Samo da pri nas po novem pijemo mlečne napitke z dodatki namesto čaja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Me veseli! :)

    @zido: že imaš načrt obiskov in vandranja, ko boš v domovini? pridemo kaj na vrsto ali se vidimo na rodni grudi?

    @alcessa: kakšni dodatki pa? pri nas smo spet začeli piti pravo mleko od krave in ne iz tetrapaka in od takrat pijem manj mleka (tudi z dodatki)... ;) pa sej menda naj sploh ne bi bilo dobro pit mleko.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mož je nabavil kuhalnik za penjenje oziroma segrevanje mleka in dela napitke z: medom. Začimbami. Mičken alkohola. Čokolado. Itd. itd. Je obljubil, da bo svojo ponudbo še razširil :-)
    Nisem fenica tople čokolade (moje brbončice pravijo, da je večina čokolade navadna prevara, pojma nimam, od kod jim ta ideja), mleko s prefinjenimi oziroma presenetljivimi dodatki pa imam zelo rada. Avstrijska firma Zotter dela čokoladke za v mleko, ki niso vedno čokoladne in čez vikend sem sprobala tako z okusom sezama in japonskega zelenega čaja (mača). JAO. Ful ful dobro!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimivo. Alkohol v mleko? Mene zadnje čase malo popraskuje po grlu ob večerih in takrat tudi malo alkohola poteče, ampak v drugih zvarkih ;)

    Zotter? Bom pogledala, če se kje pri nas dobi, dobre stvari je treba preizkusit! :)

    OdgovoriIzbriši