petek, 29. april 2011

Kraljevski petek

Ali kaj.

No, zame je vsekakor bil. Pa nisem gledala tega veledogodka. Malo pošnofala fotografije, seveda me je dajala firbčnost, ampak vse drugo pa ... Mnja. Svet rabi iger, če je že kruh tako težko dobit.

Med vsem tem kraljevskim bliščem in rompompomom sem si jaz dala odstranit šive in že po komentarju A ja, super, če lahko tako zelo odprete usta, potem ni panike! mi je malo odleglo, očitno je vse ok, čeprav je še vedno en tak čuden občutek tam v ustih levo spodaj ... (me že malo skrbi, ker luknja že ne more bolet, potem je morda kaj drugega, hm...) Potem smo si po kapitalistično privoščili "izlet" v nakupovalni center, kjer smo ostali mislim, da slabi dve uri - koristno porabljeni, ker nam je uspelo nakupit nekaj manjkajočih kosov obleke, hladilnik pa smo po dolgem času tudi malo bolj napolnili z mesom kot sicer. Zadnje čase smo prav vegetarijanski in čeprav mi je to zelo všeč in uživam, priznam tudi, da sem že kar pogrešala malo mesa, rdečega, tapravega ... Zdaj že nekaj časa redno jeva ribe, enkrat na teden piščanca, ampak sem in tja paše tudi malo teh železovih spojin. O tem, da sva poleg plenic v nakupovalni voziček zelo na hitro zmetala tudi nekaj litrov opojnega alkohola, raje ne bom predolgo razglabljala... V glavnem kraljevsko.

In ko sem si potem popoldne ob spanju ene in blaženem ustvarjanju druge s plastelinom privoščila 27 minut (rekord!) uživancije z mrzlo kavo (lepota in to - čeprav a je res kaj na tem mitu?) in knjigico ... Ah, kraljevsko, saj pravim!

Ni komentarjev:

Objavite komentar