četrtek, 28. avgust 2014

Ko zmanjka idej za kuhanje

Ja, sem že pisala o tem, ampak zadnjič je imela E en tak dober preblisk, da ga moram deliti.

Pridemo zvečer domov s sprehoda in ko se še vsi malo lovimo naokrog, jih/se sprašujem, kaj bi lahko ali želeli jesti. E vmes smukne še malo na balkon in me pride hitro cukat za rokav. "Mami, mami, pridi!" Ko stojiva na balkonu, mi z vso resnostjo naroči: "No, poglej, zberi se, dobro povohaj in to, kar diši, naredi tudi ti!"

7 komentarjev:

  1. Stanujeva v bližini obrata za izdelavo prehrambenih izdelkov. Odhod na balkon in globok vzdih z namenom iskanja odgovora na vprašanje Kaj jesti bi v večini primerov pomenil Česen v česnovi omaki in s prilogo iz česna. Sladica: česnova krema. (vem, ironija vseh ironij, da stanujeva ravno tukaj - tovrstni ironiji se drugače sicer reče Keš :-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Huh, sočustvujem s tabo. Ko sem bila v Španiji, sem stanovala precej v bližini enega mesno-predelovalnega obrata (oz. jih je bilo mogoče celo več) in tisti vonj … me še zdaj včasih preganja!
      ps: pa ne mislit, da je blo vohat kaj res posebnega - dišalo>smrdelo je po *zažganih* palačinkah/šmornu, nekaj od tega … :D

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Ja,kot bi poslušala sebe (to ji vedno govorim, ko kar nekaj govori v tri dni ali pa začne kaj na veliko in dolgo razlagati in potem vmes pozabi, kaj je sploh želela…) :D

      Izbriši
  3. Uh, pozno odgovarjam, oprosti Techka… eh, potem smo jedli omiljeni kruh in salamo, ker sem šla tisti dan ravno v trgovino ;)

    OdgovoriIzbriši