sreda, 5. marec 2014

Mini gurman

Naš najmlajši ima že od samega začetka svojevrsten "odnos do hrane", če temu lahko tako rečem. Ali mu je gladko vseeno in sploh ne bi jedel ali pa je, kot da že teden ni in ne bo nič dobil. Zdaj ko poskušamo uvajati še kako nemlečno hrano, je enako. Žlico sem mu poskusila predstaviti že pred kakim mesecem dni, malo iz radovednosti malo iz naveličanosti vseh tistih komentarjev, da se ponoči tako pogosto zbuja, ker je pač, seveda, lačen (mhm, komentar, ki ga mamice tako rade slišimo …). Pa se je vedno končalo z dretjem, v smislu Pa kaj ti je mtka, odpni modrc pa me nehi že sekirat! No, potem se je pa enkrat kar na lepem odločil, da pa mogoče kašice niti niso tako slabe. Posebej, če so lepo servirane in se lahko vmes pogovarja s kakim "upstanding citizen" (beri: šlata in pljuva). Bohinc mu je strašno všeč! No, sem mu obljubila, da bo prav kmalu dobil soimenjakovo oz. svojo šalco, ker zdaj si jo pa res zasluži (po možnosti še tako z večjim volumnom!).


4 komentarji:

  1. O, spomnim se teh časov. S kakšno zavistjo sem zrla v dojenčke in malčke drugih, ki so navdušeno prav mahali z rokicami, ko so zagledali žličko. Moja nasprotno: šele pri 18 mesecih je prvič rekla "lačna" in me ob tem ni pogledala v dojke. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, ja pri drugih vse zgleda lepše in lažje :) Naš je sicer pravi dobrovoljček in veselko, tudi ko se začneva pripravljati na "pravi" obrok in mu dam slinček, eno žličko v roke ipd. je prav navdušen, ko mu hočem žlico zanesti v usta, pa še vedno trdno moli jeziček ven in se mi smeji! Tako da zdaj poskušam uloviti tiste milisekunde, ko se zasmeji ali zavriska in malo bolj odpre usta, ampak še vedno … kakšno sizifovo delo! Žlička notri, tričetrt nazaj … Še dobro, da ima dovolj zaloge!

      Izbriši
  2. S take fensi šalce bi tudi jaz jedla!!!! :-)

    Kok fino napišeš! Skoraj v vsakem stavku se najdem (mhm, komentar, ki ga mamice tako rade slišimo & pa se je vedno končalo z dretjem...) ... ha ha ha!

    OdgovoriIzbriši
  3. Heh, zadnjič sem eno tako pametno prebrala, da bi morali svoje otroke vzgajati, kakor da so "tuji", ker za tujega otroka vedno vemo, kaj in kako je treba stvarem streči (svojega pa bojda preveč ujčkamo, razvajamo, vse pustimo ipd.). Mi je dalo malo misliti … ;)

    OdgovoriIzbriši